Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
387 berichten.
kees schets schreef op 13 mei 2019
op zaterdagmiddag 11 mei hebben jullie opgetreden in verpleeghuis "Schiewaegh"in Schiedam. Onze bewoners hebben genoten van de mooie muziek en de uitstekende muziekstukken. Voor onze doelgroep is het belangrijk dat het bekendere liedjes zijn en jullie hebben dat geweldig ingevuld
Paulien Bindels schreef op 8 mei 2019
Jullie hebben op 5 mei in De Nieuwpoort in Alkmaar een bevrijdingsconcert gegeven. De bewoners hebben genoten. Het werd erg gewaardeerd dat er vooraf zeer sfeervol een uitleg werd gegeven over de inhoud van een lied! De volgende dag werd ik regelmatig aangesproken over het mooie pianospel en de prachtige stem. Dank jullie wel om deze Bevrijdingsdag voor de bewoners bijzonder te maken. Gauw een afspraak maken voor een kerstconcert!!!
Marjan Koman schreef op 28 april 2019
Zaterdag 27 april hebben jullie een heel mooi optreden verzorgt voor de bewoners in Kennemerduin. Bewoners hebben hiervan genoten en de reactie de dag erna was heel positief. Namens de bewoners heel hartelijk dank.
Karina Marsen schreef op 18 april 2019
Dinsdag 16 april hebben jullie een optreden verzorgt in zorgcentrum Huis ter Hagen. De bewoners hebben hier van genoten en waren een en al oor. Het was een muzikale reis langs vele landen. Namens de bewoners bedankt voor de mooie liederen en de leuke middag.
Mathy van der Drift schreef op 9 april 2019
Beste Carlo en Johan, Maandag 8 april hebben onze bewoners van Verpleeghuis Mariahoeve enorm genoten van jullie optreden! Mooie liedjes uit alle landen gezongen en een prachtig pianospel. Jullie doen de naam eer aan. Hartelijk dank voor dit schitterende optreden. Mathy van der Drift, dagbestedingscoach
Elvire Teeboom schreef op 31 maart 2019
Dag Carlo en Eric, Wat een gevarieerde middag hebben jullie verzorgd in Cultureel Centrum “De Jeugd Van Gisteren” in Hoofddorp. Het publiek was héél enthousiast zoals jullie gemerkt hebben. Carlo fijn , dat je steeds vertelde waar het lied over ging. Ook leuk, dat jullie in de pauze een praatje met het publiek maakten. De muzikale begeleiding van Eric was geweldig, een toppianist. Zoals ik al zei op één middag nog nooit zoveel landen bezocht. Bedankt voor deze muzikale reis en tot ziens! Hartelijke groet, Elvire Teeboom, programmeur zondagmiddagpodium.
Caroline schreef op 28 maart 2019
Woensdagmiddag 27 maart hebben onze bewoners van de PG afdelingen en de cliënten van de dagvoorziening een mooie muzikale middag beleefd dankzij het optreden van "a men's passion". Aan de hand van muziekstukken van over de hele wereld maakte men een melodieuze reis. De verhalen er omheen deden vele hoofden knikken van herkenbaarheid. Het meezingen en neuriën zorgde menig keer voor kippenvel momenten. Het duo was voor de tweede keer bij ons te gast en er volgt zeker een derde keer.
Tea Russchenberg schreef op 26 maart 2019
Zaterdag 23 maart 2019 kwam het duo "A Men's Passion" optreden voor de bewoners in de Ridderzaal van Zorgcentrum Theodotion Laren. Bewoners en gasten genoten van de prachtige liedkeuze rond "Yesterday when I was young": oudere en nieuwere, vooral allemaal herkenbare, liederen met daarnaast een duidelijke uitleg over de liederen! Er werd genoten van de bijzondere, diepe stem van Carlo met de onmisbare bijzondere begeleiding door Eric Noya. Deze mannen met passie: hartelijk dank; er wordt nog nagenoten in het huis!
Pauline Eisenberger schreef op 24 maart 2019
Op dinsdag 12 maart hebben 100 gasten en 30 vrijwilligers bij de oecumenische ouderen dag in Haarlem Noord genoten van het optreden van “A Men’s Passion”. Het prachtige pianospel door Eric Noya en de mooie stem van de zanger Carlo Arends hebben iedereen een mooie middag bezorgd. Nogmaals bedankt daarvoor. Namens de organisatie Pauline Eisenberger.
Herma de Jong schreef op 20 maart 2019
Dank dat jullie 19 maart 2019 weer een prachtig optreden hebben neergezet in ons woondienstencentrum "De Boomberg" in Hilversum. Prachtig is het als er tijdens het optreden zoveel harten open gaan. Dat er bij het horen van pianomuziek en zang zo'n ontspannen gevoel vrij komt. Het voelt als Lente! Heerlijk! Onze bewoners en wij (collega's) hebben genoten. Bedankt! Tot een volgende keer! Herma de Jong ( afdeling Welzijn)
Imca Hadders schreef op 19 maart 2019
Zaterdag 16 maart hebben we in woonzorgcentrum De Houttuinen weer erg genoten van het optreden van "A Men's Passion" met het programma " Yesterday When I Was Young". Zang, voordracht en piano werd met veel passie met ons gedeeld en maakte dat de toeschouwers ademloos toekeken. Heel erg bedankt weer voor deze fijne middag !
Trudy Thorbecke - Hormann schreef op 18 maart 2019
Afgelopen donderdag een mooi optreden gehad van het duo "A Men's Passion" in Zorgcirkel de Mieuwijdt te Graft. Het programma Als liefde niet bestond werd ten gehore gebracht. En net als de afgelopen jaren heeft iedereen weer erg genoten. Voor volgend jaar is er meteen weer geboekt!
Herman Muiteman schreef op 15 maart 2019
Immanuelkerk Haarlem 12 maart 2019 Oecumenische ouderen dag, door kerkgenootschappen tezamen met de Zonnebloem. Na afloop een uitgebreide lunch met aansluitende verrassing, een optreden van het Duo “A Men’s Passion”. Als oud consul van de Kon. Bond van zang en oratorium verenigingen N.L was ik wel wat gewend qua muziek in alle variaties, maar wat deze 2 heren Carlo Arends (zang) en Eric Noya (piano) presenteerde, overtrof al mijn verwachtingen, Carlo met zijn prachtige stem die alles zo mooi ten gehore bracht en een reis rond de wereld lied horen met liederen van het Ave Maria – Jazz –Pop en Opera, ja zelfs Vader Abraham en Toon Hermans kwamen voorbij, dat onder de bezielende begeleiding van (voor mij althans) bekende pianist Eric Noya. Een programma met inhoud, dat voor jong tot oud een waar genoegen was, een aanrader voor een zeer groot publiek! Genoten van een middag vol PASSIE. Met een muzikale groet; Oud voorzitter Haarlems Operakoor ”Bep Ogterop”
José van der Poel schreef op 1 maart 2019
Op donderdag 28 februari hebben wij, bewoners, vrijwilligers en personeel, van Aafje locatie Rozenburcht in Capelle aan den IJssel weer genoten van een mooi concert van A Men's Passion. Zij brachten het programma Yesterday when I was young. Carlo zong prachtige liedjes waarover hij steeds een mooi verhaal vertelde. Carlo werd op de piano begeleid door Eric Noya. Bedankt voor de mooie middag!
Marlies Appelman schreef op 20 februari 2019
Fijne muzikale middag Zonder liefde en muziek kunnen wij mensen niet!
Iris schreef op 14 februari 2019
Woensdag 13 februari 2019 heeft A Men's Passion wederom een geweldig optreden gegeven voor de bewoners van verpleeghuis De Stromenhof. De muziek was een feest der herkenning. Graag zien we jullie volgend jaar weer terug!
Charl Bakker schreef op 12 februari 2019
Vrijdag 8 Februari kwamen de heren van A Mens's Passion bij ons in het verpleeghuis de Poort. Het was een erg geslaagde middag mede omdat de heren heel erg goed inspelen op de wensen van de bewoners. Een reden om de heren zeker nog een keer terug te laten komen.
Hans Esveld schreef op 12 februari 2019
“A Sentimental Journey” Concert in de Morgenster in Zoetermeer op 9 februari 2019. Een prachtige muzikale middag, van het Duo “A men’s Passion”. Ze namen ons mee in een muzikale wereldreis naar vervlogen tijden. Op een sfeervolle manier vertelde Carlo, op de achtergrond zachtjes muzikaal omlijst door Johan op piano over de inhoud van de liederen. Een veelzijdig en meeslepend repertoire, met een mooie zangstem en vol overgave gezongen door Carlo, met zeer goede begeleiding van Johan Gootjes. Er gingen al stemmen op om de heren weer te vragen. Dank Carlo en Johan voor de mooie Muzikale terugreis, door de wereld, die u vanmiddag heel dicht bij ons bracht. Dank Tineke en Marja voor de medewerking/verzorging en weer voldaan naar huis. Hans Esveld.
Florence, locatie Duinstede schreef op 8 februari 2019
Bewoners hebben genoten van het optreden. Wij hopen volgend jaar weer te kunnen gaan genieten van Duo 'A Men's Passion!
Amiad Ilsar schreef op 1 februari 2019
Was weer een fantastisch optreden. Met het programma 'wat zou de werled zonder liefde zijn", wist Mens Passion wist de bewoners te roeren tot tranen en tot een grote euforie. we zijn als team onder de indruk wat het optreden bij onze bewoners teweeg heeft gebracht. We gaan kijken of we in september weer kunnen genieten.